Full Tilt Poker Recensie

Full Tilt Poker heeft de droom van miljoenen amateurs om met de pro’s te spelen al uit laten komen. Full Tilt is een van de grootste poker rooms van de wereld en terecht, met haar strakke ontwerp, intuïtieve spelersopties, enorme toernooischema en betrouwbare software. Maar de meeste pokerfans denken bij Full Tilt eerder aan de stoelen dan aan de tafels omdat de site het grootste team pro’s uit de industrie kent. Elke week spelen de pro’s ten minste 1600 uur op de tafels van Full Tilt. Zelfs als de mogelijkheid op een duel met een prof (met winkans) je niet aanspreekt heeft de site je nog voldoende aantrekkelijks te bieden.

Het Uiterlijk van Full Tilt Poker

Het uiterlijk van de website en de poker room zijn verre van uniek, maar dat komt door de vele andere sites die hem hebben gekopieerd. Toch is Full Tilt de beste in het minimalistische design met het stoere kleurenschema en tafels zonder fratsen. De tafels hebben bovendien een ongeëvenaard aantal opties zonder dat het overdreven overkomt. In andere woorden, Full Tilt staat synoniem voor frisse pokersite; een prima site zonder fratsen.

Als je de lobby er rommelig uit vindt zien heb je de filtermogelijkheden nog niet gebruikt. Spelers kunnen kiezen tussen drie verschillende lobbybeelden en meer dan tien toernooi en ring game filteropties, waaronder een snelle zoekoptie waarmee je razendsnel aan jouw ideale tafel plaats kunt nemen. Als je een beetje verdwaald in alle opties kunnen de optionele kleurcoderingen je helpen om de gewenste instellingen te vinden.

Full Tilt Poker Software

Met het bedrijfseigen TiltWare platform behoren de tafels van Full Tilt tot de beste van de industrie als het puur gaat om speelbaarheid. Ze zijn snel, aantrekkelijk en bovenal heel functioneel, of je nu op slechts één of op het maximum van 18 tafels speelt. De software ondersteunt een groot aantal ring games en toernooien tegelijkertijd, toont zichzelf in foutloze graphics en is sneller dan live poker. We hebben nog nooit problemen ervaren op Full Tilt, zelfs niet tijdens piekuren en speciale gebeurtenissen wanneer de site soms zelfs meer dan 100.000 spelers tegelijkertijd heeft.

De door Full Tilt Poker Aangeboden Spellen

Zoals elke goede poker room biedt Full Tilt Poker honderden Texas Hold’em spellen en toernooien op elk inzetniveau. Wat de site geweldig maakt is het overvloedige aanbod Omaha en de weinig gespeelde, maar wel aanwezige Razz, Stud en mixed games tafels en toernooien. Maar waar Full Tilt echt in uitblinkt is in pokerinnovaties, zoals hun nieuwe Rush Poker optie die spelers na elke hand aan een nieuwe tafel of op een nieuwe toernooiplek plaatst.

Over toernooien gesproken, Full Tilt Poker’s agenda is legendarisch met een totale gegarandeerde weekendprijzenpot van miljoenen dollars. Als je nog niet op dat niveau speelt kan je de kleinere toernooien met een gegarandeerde prijzenpot van enkele duizenden dollars proberen met slechts $1 buy-in. Full Tilt stuurt ook elk jaar tientallen satellite winnaars naar grote live toernooien en de kwalificatie hiervoor begint vaak al op het freeroll niveau.

Full Tilt Poker Spelers

Buiten de piekuren heeft Full Tilt nog steeds tienduizenden spelers waardoor je eigenlijk altijd als je inlogt gemakkelijk actie vindt. Het aantal cash spelers in drukke weekenden ligt tussen 50.000 en 100.000. Hierdoor verwacht je misschien dat het niveau niet zo hoog is, maar het aantal rondzwervende pro’s en het nog grotere aantal doorgewinterde vaste spelers maken het competitieniveau wat hoger. De micro-stakes tafels zijn nog wel makkelijk, maar hoe hoger de inzet, hoe moeilijker het spel wordt. Zelfs de toernooien met lage buy-in zijn nog een hele klus. Hoewel er zonder twijfel winmogelijkheden zijn op Full Tilt Poker is een gemakkelijke winst heel zeldzaam.

Full Tilt Poker Promoties

Als een van de populairste en hoogst gewaardeerde poker rooms die er bestaan, hoeft Full Tilt Poker niet zelf op zoek naar potentiële leden. De site laat wel zien dat ze spelers op elk niveau begrijpt en waardeert door een gul en gevarieerd pakket aan bonussen. Heroplaadbonussen zijn ontzettend zeldzaam op Full Tilt, maar de inschrijfbonus zou voldoende moeten zijn om de meeste bonusjagers een tijdje tevreden te houden. De 100% eerste-stortingsbonus is tot wel $600 waard en wordt in delen verdiend, zodat ook casual spelers wat extra’s hebben.

Fill Tilt Poker blinkt echt uit betreffende de promoties op lange termijn en op spelgeoriënteerde gebied. Daarmee bedoelen we het gulle vaste spelers puntenprogramma, de vele dagelijkse freerolls – waarvan enkele tot grotere prijzen leiden zoals deelname aan grote toernooien of zelfs auto’s – en de overvloed aan toernooien met bescheiden buy-ins en levensveranderende prijzen. In andere woorden, Full Tilt Poker biedt een amateurvriendelijke omgeving waar grote dingen echt kunnen gebeuren voor de kleinste spelers.

Waar Full Tilt Poker Bekend om Staat

Full Tilt Poker spelers promoten de aspecten van de poker room die het best bij hun interesse aansluit. Casual spelers, bijvoorbeeld, die meer fan zijn dan serieuze deelnemers, stellen het actieve speelrooster van de pro’s op prijs. Hierdoor krijgen zij de kans om te kijken naar, te leren van en zelfs te spelen met hun kaartidolen. Spelers met een beperkt budget maar grote ambities waarderen de vele satellite games en de guaranteeds met lage inkoopsom. En de meest serieuze gasten van Full Tilt zullen zonder twijfel de onvergelijkbare kwaliteit van de software herkennen. Daarnaast is het indrukwekkend hoe Full Tilt erin slaagt om een grote constante stroom aan spelers naar verschillende spellen en inzetniveaus te loodsen.

Samenvatting van deze Full Tilt Poker Recensie

Het is moeilijk om gebreken te vinden aangezien de site al ingespeeld heeft op aanbevelingen en adviezen van echte spelers. Onze enige twee klachten zijn dat de bankopties wat beperkt zijn en dat de competitie niet zo licht is als je misschien zou hopen met het enorme spelersaantal. Toch is Full Tilt is absoluut een van de beste poker rooms van de wereld – zowel in het echt als online – waardoor iedere fan en elke ambitieuze amateur, de site op zijn minst een keer moet geprobeerd moet hebben.